NBA:ssa pelataan taas lauantaina pudotuspelejä pienen tauon jälkeen. Tauko johtui siitä, että sarjassa protestoitiin poliisiväkivaltaa ja rodullista eriarvoisuutta vastaan Lauantaina pelataan ottelut Milwaukee – Orlando, Houston – Oklahoma ja Los Angeles Lakers – Portland.

LUE MYÖS: