Susijengin harjoitusturnaus päättyi tappioon itänaapurille – ”Kolmas peli liikaa”
Suomen miesten maajoukkue päätti eilen harjoitusturnauksensa Saksan Ulmissa Venäjää vastaan. Susijengin väsymys lauantain Puola-pelin jälkeen näkyi ja tuloksena oli tappio luvuin 72-84.
– Kolmas peli tuntui olevan meille vähän liikaa. Meillä ei ollut riittävästi energiaa kilpaillaksemme täydet 40 minuuttia pelin vaatimalla tasolla. Pahin musta jakso koettiin ensimmäisen jakson viimeisellä viisiminuuttisella, jonka aikana Venäjä käytännössä saavutti taululle jääneen eron, Suomen apuvalmentaja Jukka Toijala harmitteli koripalloliiton tiedotteessa.
Suomen tehokkain pelaaja oli 16 pistettä takonut Sasu Salin. Susijengillä on keskiviikkona mahdollisuus ottaa revanssi Venäjästä, kun joukkueet kohtaavat Pietarissa.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Severi Kaukiaisen ja Anton Mirolybovin BC Kalev/Cramo hopealle
- Aatu Kivimäki juhlii Slovakian mestaruutta
- Susiladiesilla kiireinen kesä
- Awak Kuierin Dallas Wings päihitti hallitsevan mestarin
- Uuno: Lauri Markkanen hankki upean arvokiinteistön – naapurina Joel Pohjanpalo
- Hanno Möttölä siirtyy Brisbane Bulletsin valmennusjohtoon
- Andre Gustavson ja Erik Sajantila välieräväännöissä
- Sasu Salin lämpenee Espanjassa
- Suomen 16-vuotiaiden tyttöjen maajoukkue nimetty kesäkuun Kisakallion leirille
- Samu Adler ja Annika Aarrejoki vuoden pelaajat Korisliigassa
- 16-vuotiaiden maajoukkueet kutsuttu Kisakallioon
- Sasu Salin lämpenee Espanjassa
- Suomen 16-vuotiaat tytöt ja pojat kutsuttu maajoukkueleirille Kisakallioon
- Aatu Kivimäki juhlii Slovakian mestaruutta
- Ahoselta vahva esitys – Kolossos lähellä jymypaukkua!
- Alle 15-vuotiaat valittu maajoukkueleireille
- Alle 15-vuotiaiden tyttöjen maajoukkuevalinnat julki
- Aseistautuminen käynnissä
- Daniel Dolenc lähtee mestaruusjahtiin Bosniassa
- Frankfurt vei suomalaiskohtaamisen